Turinio kūrimo paslaptys

Pirma dalis

Haik Grigorian, 10.03.2019

Kokiomis temomis ra­šyti straipsnius ir koks turėtų būti vaizdo įrašo turinys, kad šie kanalai „atneštų“ naujus, ir kartu su Jumis dirbti suinteresuotus klientus?

Labai dažnas verslininkų, su kuriais dirbu, skausmingas klausimas yra susijęs su komunikuojamų temų turiniu. Klientai puikiai supranta, kad komunikacija yra būtina pardavimo dalis, tačiau ne visi žino, ką būtent turėtų komunikuoti.

Ypatingai nustebusių reakcijų sulaukiu po to, kai akcentuoju, kad per mano kursą apie reklamą  kartu sukursime 30-40 skirtingų temų vaizdo įrašams ir straipsniams. 100% klientų toks skaičius rodosi sunkiai įkandamas.

Dėl to nusprendžiau parašyti instrukciją šia tema.

Žemiau pateiksiu variantus, kurie galėtų būti naudingi kuriant turinį video ir teksto formatams. Visa tai gali atrodyti banalu ir net gali kilti klausimas “Ar tai tikrai įdomu?”

Ir mano atsakymas vienareikšmis – taip, įdomu! Tuo įsitikinau aš ir mano klientai, kurie tik patalpinę straipsnius ir vaizdo įrašus į socialinius tinklus, nedelsiant sulaukė atgalinės grąžos, tai yra realių užsakymų iš rinkos lyderių. Todėl, jei jums aktualus pardavimo apimčių didinimas, tuomet turite, ir netgi privalote pradėti filmuoti ir rašyti straipsnius.

Svarbūs niuansai:

  • Video neturėtų būti ilgesnis negu 2-3 minutės, kitu atveju – jo paprasčiausiai niekas nežiūrės.

  • Ant kiekvieno video įrašo būtinai turi būti įmontuotas jūsų įmonės logotipas ir jūsų kontaktai, kad potencialūs klientai / partneriai / investuotojai / galimai būsimi darbuotojai galėtų su jumis susisiekti.  Jei šių dalykų nėra, tada šie įrašai yra beprasmiai, nesudarantys pridėtinės vertės jums ir jūsų verslui.

1. Jūsų, kaip vadovo, darbo ypatumai. Kaip jūs vystote verslą.

Tokia tema įdomi visada. Dalindamiesi savo patyrimu, galite pritraukti investuotojus, partnerius, potencialius darbuotojus ir klientus, nes tai sukelia pasitikėjimą bendrove, žmonės dar labiau “įsitraukia” į jūsų ideologijas. Galų gale, kai susitinkate su potencialiais klientais, investuotojais, partneriais ir sudarote kokius tai sandorius – ką jie iš tikrųjų perka? Jie „nusiperka“ jūsų bendravimą, taip pat tai – kaip veikia jūsų produktas, o kažkas perka iš jūsų vien todėl, kad esate draugiškas ir tiesiog jam patinkate.

Įsivaizduokite, kad jus talpinate video arba straipsnį į soc. tinklus ir įrašą pamatęs  potencialus partneris / klientas / investuotojas būna „įkvėptas“ jumis , jis jaučia jūsų energiją, jis jaučiasi, lyg jūs jau “pabendravote“ – per straipsnį ar vaizdo įrašą. Prisiminkite, kiek kartų jūs pats žiūrėdamas vaizdo įrašą arba skaitydamas kieno nors straipsnį pradedate “prijausti” to asmens požiūriui, gyvenimo būdui, jo technologijoms ir filosofijai?

Vystyti turinį šioje skiltyje galite naudodamiesi sekančiomis potemėmis:

  • Kaip jus atsirenkate darbuotojus?

  •    Kaip praeina jūsų diena, kokio grafiko laikotės?

  • Gali būti, kad jūs turite keletą unikalių darbo taisyklių įmonėje, kuriuos sukūrėte, ir jie padeda jums vystyti verslą – pafilmuokite atskirai.

  • Įmonės darbo procesas – tiesiog video apie tai, kaip praeina diena.

  • Kaip vyksta susirinkimai – ar jūs juos darote ir kaip jie vyksta?

  • Kaip dirba jūsų įmonės skambučių centras arba tiesiog pardavimo skyrius – kas joje dirba?

  • Jeigu turėjote bendrų išvykų su įmonės darbuotojais, papasakokite apie tai, pasidalinkite įspūdžiais vaizdo įraše.

Tęsinys netrukus!

Aukštos konversijos ir puikių jums pardavimų!

Haikas

Pasidalink