Kam reikia segmentuoti klientus?
Haik Grigorian, 12.11.2019
Viena iš galingiausių Chatbot marketingo funkcijų – tai klientų segmentavimas.
To beveik neįmanoma pasiekti kitais kanalais.
Dažnas verslininkas to nedaro ir kartais nelabai supranta, o kam to reikia?
Jei atsakyti trumpai – tai būdas pasiūlyti potencialiam klientui „vaistus“ būtent nuo „jo lygos“ . O leidžiant vieningą reklamą (ar teikiant vienodus pasiūlymus) visiems klientų tipams – mes praktiškai matuojame vidutinišką ligonių temperatūra visoje klinikoje.
Kad būtų visiškai aišku, pateikiu pavyzdį iš gyvenimo, įsivaizduokime, kad:
⛷ mes turime slidinėjimo mokyklą ir ten apsilanko 3 –jų tipų klientai
- Vieniši turistai 🏂
- Turistai, atvykę į kurortą su draugais 👬👭
- Tėvai su vaikais 🙈
Jiems reikia skirtingų paslaugų, o perka jie įvairiais būdais.
- Vieniši turistai – nori mokytis individualiai;
- Turistai, atvykę su draugais – nori grupinių treniruočių;
- O tėvai nori palikti savo vaikus kažkur, atsipalaiduoti ir linksmintis.
Todėl prireiks strategijos skirtos pritraukti, suskirstyti (identifikuoti klientų tipus), ir kiekvienam segmentui skirtingo „ugdančio“ turinio bei įvairių konversijos tipų.
Kai kurie verslai, žinoma, suvokia „vienodo pasiūlymo“ visą beprasmiškumą ir daro hipotetinį segmentavimą (kaip pagrindą priimant savo ar marketingo specialisto hipoteze apie tai, kas skauda klientui).
Kartais įmanoma hipotezes pagrindu gan tiksliai pataikyti arba, išleidžiant tam tikrą sumą testams, apytiksliai nustatyti hipotezes tikslumą.
Chatboto atveju, potencialūs klientai, per automatizuotus dialogus, patys Jums tiksliai pasako, ko jiems būtent norisi, kas Jūsų pasiūlyme jiems netinka, prie kokių aplinkybių jie iškart apsispręstų pirkti.
Aukštos konversijos ir puikių jums pardavimų! ✌️
Haikas