Kam reikia segmentuoti klientus?
Klientų segmentavimas CHATBOT pagalba

Kam reikia segmentuoti klientus?

Kam reikia segmentuoti klientus? Haik Grigorian, 12.11.2019 Viena iš galingiausių Chatbot marketingo funkcijų – tai klientų segmentavimas.To beveik neįmanoma pasiekti kitais kanalais.Dažnas verslininkas to nedaro ir kartais nelabai supranta, o kam to reikia?Jei atsakyti trumpai – tai būdas pasiūlyti potencialiam klientui „vaistus“ būtent nuo „jo…

0 Comments
Kaip parodyti klientui savo meilę?
Messenger marketingas

Kaip parodyti klientui savo meilę?

Kaip parodyti klientui savo meilę? Geras aptarnavimas yra neatskiriama bet kurios įmonės įvaizdžio dalis. Haik Grigorian, 15.10.2019 Geras aptarnavimas yra neatskiriama bet kurios įmonės įvaizdžio dalis. Kokybiškas ir savalaikis aptarnavimas klientui palieka gerą įspūdį apie įmonę ir jos aptarnavimo kultūrą. Galų gale klientui malonu įsigyti…

0 Comments
Pasitikėjimu pagrįstas piltuvėlis
Kas yra piltuvėlis

Pasitikėjimu pagrįstas piltuvėlis

Kas yra pardavimo piltuvėlis arbao "Know – like – trust"  pardavimo technologija... Trumpa, 8min. video. Žiūrėkite ir naudokitės į sveikatą. Iškilus klausimams – visada mielai atsakysiu, rašykite komentarus, laiškus, pranešimus messengeryje. p.s. patariu žiūrėti per kompiuterį https://youtu.be/_Z9Y0rbEK8s Haik Grigorian, 10.09.2019 Pasitikėjimu pagrįstas piltuvėlis

0 Comments
Kodėl daugelis įmonių “nudega” su marketingu?
Geriausia strategija marketingui

Kodėl daugelis įmonių “nudega” su marketingu?

"Value first" strategija arba Kodėl daugelis įmonių “nudega” su marketingu? Trumpa, 7min. video. Žiūrėkite ir naudokitės į sveikatą. Iškilus klausimams – visada mielai atsakysiu, rašykite komentarus, laiškus, pranešimus messengeryje. p.s. patariu žiūrėti per kompiuterįhttps://youtu.be/5PCvNd3bznw Haik Grigorian, 16.07.2019"Value first"  marketingo strategija

0 Comments
Turinio kūrimo paslaptys. III dalis
cupywritingas

Turinio kūrimo paslaptys. III dalis

Turinio kūrimo paslaptys III dalis Haik Grigorian, 20.05.2019 Kokiomis temomis ra­šyti straipsnius ir koks turėtų būti vaizdo įrašo turinys, kad šie kanalai „atneštų“ naujus, ir kartu su Jumis dirbti suinteresuotus klientus? Klientų istorijos. Tiesiog istorijos, kurios atsitiko klientams bendraujant su jūsų įmone. Yra kažkas, kam…

0 Comments
Turinio kūrimo paslaptys. II dalis
copywriteris

Turinio kūrimo paslaptys. II dalis

Turinio kūrimo paslaptys II dalis Haik Grigorian, 05.04.2019 Kokiomis temomis ra­šyti straipsnius ir koks turėtų būti vaizdo įrašo turinys, kad šie kanalai „atneštų“ naujus, ir kartu su Jumis dirbti suinteresuotus klientus?Darbuotojų apžvalga apie įmonę.Čia apskritai yra atskira sfera, kurią labai rekomenduoju naudoti savo klientams. Įrašykite…

0 Comments
Turinio kūrimo paslaptys. Pirma dalis
Kokiomis temomis ra­šyti straipsnius

Turinio kūrimo paslaptys. Pirma dalis

Turinio kūrimo paslaptys Pirma dalis Haik Grigorian, 10.03.2019 Kokiomis temomis ra­šyti straipsnius ir koks turėtų būti vaizdo įrašo turinys, kad šie kanalai „atneštų“ naujus, ir kartu su Jumis dirbti suinteresuotus klientus?Labai dažnas verslininkų, su kuriais dirbu, skausmingas klausimas yra susijęs su komunikuojamų temų turiniu. Klientai…

0 Comments
Internetinės parduotuvės pirkėjo baimės. Trečia dalis
e-shop marketingas

Internetinės parduotuvės pirkėjo baimės. Trečia dalis

Internetinės parduotuvės pirkėjo baimės. Trečia dalis Haik Grigorian, 10.01.20189 ☑ Prekė laiku neatvyks  arba apskritai nebus pristatyta?Dirbkite su patikimomis pristatymo tarnybomis, naudokite patikrintus pristatymo metodus.Panaudokite privalumų bei garantijų, kuriuos jums pateikia pristatymo tarnybos, aprašymus su tikslu padidinti savo, kaip patikimo pardavėjo reputaciją.☑ Ką daryti, jei…

0 Comments
Internetinės parduotuvės pirkėjo baimės. Antra dalis
Ką daryti, jei produktas netinka

Internetinės parduotuvės pirkėjo baimės. Antra dalis

Internetinės parduotuvės pirkėjo baimės. Antra dalis Haik Grigorian, 10.01.20189 ☑Ką daryti, jei produktas netinka? Pagrindinis sunkumas pasirenkant produktą internetinėje parduotuvėje - tai ribotos galimybės „gyvai“ laikyti prekės savo rankose prieš ją įsigyjant. Pateikite įtikinamą prekių aprašymą, kad pirkėjui dar svarstymo dėl įsigijimo metu nekiltų abejonių…

0 Comments
Internetinės parduotuvės pirkėjo baimės. Pirma dalis
Kodėl bijoma prekes įsigyti internetu

Internetinės parduotuvės pirkėjo baimės. Pirma dalis

Internetinės parduotuvės pirkėjo baimės. Pirma dalis Kodėl bijoma prekes įsigyti internetu? Haik Grigorian, 15.12.2018 Kodėl bijoma prekes įsigyti internetu?🧐 Panagrinėkime atvejus, kai klientai bijo apsipirkti internetinėje parduotuvėje. Apklausos nurodo, kad didžiausios pirkėjų baimės yra:Gauti brokuotą arba prastos kokybės produktąAtsisakymas priimti atgal netinkamą daiktąBanko kortelės duomenų…

0 Comments
  • 1
  • 2