Kaip paruošti įtraukiantį klausimyną ar viktoriną ?

Haik Grigorian, 23.01.2020

Šiandien parodysiu, kaip galite sukurti linksmą ir įtraukiančią viktoriną ar paruošti gerą klausimyną per „Messenger“ chatbot’ą.

Galite jį naudoti, norėdami pritraukti naujų abonentų, klientų arba sudominti esamus.

Važiuojam!

  • Kaip atrodo geras klausimynas?
  • Kaip jį sukurti ?
  • Kaip padaryti jūsų viktoriną ar klausimyną dar geresnį ?

Kaip atrodo gera chatbot’o klausimynas ?

Yra keletas punktų, kuriais norėčiau pasidalinti, kad padėčiau jums judėti tinkama linkme.

  • Užduokite nuo 3 iki 15 klausimų. Jei bus mažiau nei 3 jūs tikrai negalite to vadinti klausimynu ar viktorina, o daugiau nei 15 gali būti per daug.
  • Kai klientas ar dalyvis pateikia neteisingą atsakymą, pasakykite jiems, kad atsakymas neteisingas, ir paaiškinkite, koks būtų teisingas atsakymas.
  • Paverskite tai pokalbiu.
    Stebėkite, kiek teisingų atsakymų dalyvis pateikė. Tokiu būdu galėsite keisti pranešimą po viktorinos pagal tai, kaip kas dalyvavo.  Tam siūlyčiau naudoti pasirinktinį skaičių lauką, pavadintą „Dalyvio balas“.
  • Norėdami, kad jis būtų interaktyvus, naudokite keletą vaizdų, vaizdo įrašų ir (arba) garso fragmentų.
  • Neleiskite žmonėms antrą kartą dalyvauti.
  • Viktorinos ar klausimyno pabaigoje duokite žmonėms šiek tiek atlygio. Paprastai pasinaudojama atsilyginimu skaitmeniniu būdu, bet jūs taip pat galėtumėte atiduoti ir kuponą.
    Šios taisyklės nėra priverstinės, bet naudingos jeigu jų laikotės.

Štai kaip tai atrodo:

Pirmiausia turime nustatyti viktorinos ar klausimyno (nulinį) balą tuo atveju, jei turite keletą viktorinų, klausimynų. Tai galite padaryti chatbot’e.

Po to turime paklausti, ar klientas nori dalyvauti viktorinoje, klausimyne.

  • Jei jie spustelėja „taip“, pradedame.
  • Jei jie spustelėja “ne”, klausiame, ar jie tikri.

Po šio žingsnio užduodame pirmąjį klausimą. Aš visada mėgstu klausimo pranešimą struktūruoti taip:

— —

*Klausimas 1*

Jūsų nuostabus klausimas

(1 atsakymas) (2 atsakymas) (3 atsakymas) (4 atsakymas)

— —

Tokiu būdu žmogus visada žino, kiek klausimų jau atsakė. 

Padidiname viktorinos  ar klausimyno rezultatą, jei atsakymas teisingas. Po to išsiunčiame pranešimą, kad atsakymas buvo teisingas. Taip pat paruošiame keletą pranešimų, jei atsakymas būtų neteisingas. Nepamirškite paminėti, koks būtų teisingas atsakymas, ir nedvejodami naudokite “smailus”.

Tai iš esmės viskas!

Dabar tai kartojame tol, kol visi jūsų klausimai bus paruošti. Tada viktorinos ar klausimyno pabaigoje galėtumėte paklausti, ar dalyvis nori pamatyti savo rezultatus. 

Žinoma, galėtumėte jiems iškart parodyti rezultatus, bet tokiu būdu jis yra šiek tiek labiau sudomintas. Po rezultatų palikite vietos dalyvio reakcijai ir jeigu dalyvis spustelėja, kad jam gėda, mes greitai patikriname jų balą.

Jei jis į daug klausimų atsake teisingai, siunčiame pranešimą, kad visai nereikia gėdytis. Priešingu atveju, mes siunčiame kitokią žinutę. Jei dauguma klausimų buvo atsakyta teisingai – mes jiems pasakome, kokie jie nuostabūs. Teisingų atsakymų labai mažas skaičius – pasakome, kad jiems sekėsi ne taip gerai. O po to dalyviui suteikiame nedidelį paguodos prizą.

Tai viskas!

Sekmės darbuose !

Aukštos konversijos ir puikių rezultatų! ✌️

Haikas