Kaip parodyti klientui savo meilę?
Geras aptarnavimas yra neatskiriama bet kurios įmonės įvaizdžio dalis.
Haik Grigorian, 15.10.2019
Geras aptarnavimas yra neatskiriama bet kurios įmonės įvaizdžio dalis. Kokybiškas ir savalaikis aptarnavimas klientui palieka gerą įspūdį apie įmonę ir jos aptarnavimo kultūrą.
Galų gale klientui malonu įsigyti ne tik pageidaujamą produktą ar paslaugą, bet kartu pajausti, kad jis yra svarbus.
Internetinės prekybos atveju, kai nėra vizualaus kontakto su pirkėju, sunku stebėti jo nuotaiką ir parodyti savo geranoriškumą.
Nėra galimybių nusišypsoti klientui, pamojuoti jam , pasakyti komplimentų apie jo išvaizdą. Savo ruožtu klientas negali patapšnoti jums per petį ar sulaukti operatyvaus jūsų atsakymo į savo užklausą. Jis turi sulaukti atsakymo pranešime arba komentare.
Viskas, ką galite padaryti – laiku ir mandagiai atsakyti į visus klientų klausimus. Ir, žinoma, tai darysite eilės tvarka.⠀
Jei užklausų nėra daug, galite suteikti kiekvienam klientui pakankamai dėmesio ir laiko. Bet ką daryti, jei klientų yra daug, atsakymams reikia tam tikro laiko, o klientas tikisi atsakymo į užklausą šią pat minutę?
Ar pakaks jums jėgų ir kantrybės būti mandagiais ir geranoriškais? Ar neparašys vėliau nepatenkintas klientas komentarą? “Labai ilgai laukiau atsakymo. Atsakinėjo nenoriai, sausai ir trumpai. Aptarnavimas tikrai ne aukščiausio lygio”?
Internetinėms parduotuvėms, grožio salonams, rankų darbo dirbtuvėms ir kitų rūšių įmonėms, dirbantiems per socialinius tinklus, visada reikia būti online ir labai greitai reaguoti į gaunamas užklausas. Konkurencija šiame versle yra didelė, o galimybė, kad potencialus klientas kreipsis į konkurentą, norėdamas gauti informacijos, yra labai didelė.
“Klientui malonu įsigyti ne tik pageidaujamą produktą ar paslaugą, bet kartu pajausti, kad jis yra svarbus.”
Jei neturite finansinių galimybių išlaikyti didelį vadybininkų personalą, tokiu atveju puikus sprendimas jums yra chat-botas.
Chat-Botas – tai įrankis, padedantis tuoj pat atsakyti į dažniausiai užduodamus klientų klausimus, apdoroti gaunamas užklausas ir teikti reikalingą informaciją visą parą, septynias dienas per savaitę, nepriklausomai nuo to, ar esate prisijungęs prie interneto.
Chat-Boto informatyvumas, dinamiškumas ir greitis duos jums didelį pranašumą prieš konkurentus ir vienareikšmiškai paliks potencialiam klientui teigiamą nuomonę apie jus.
Tokia paslauga pabrėš, kad jūs vertinate aukštą aptarnavimo kultūrą ir, be abejonės, rūpinatės savo klientais .
Jums gali kilti klausimas: ar toks dialogas nebus per „sausas“, nesmagus ir šaltas ? Žinoma, Chat-Botas nėra dirbtinis intelektas ir negali palaikyti labai intelektualių ir įdomių pokalbių. Tačiau iš Chat-Boto to reikalauti ir nereikėtų.
Chat-Botas teikia informaciją, atsako į įprastus klausimus ir padeda klientams greita gauti atsakymus į daugelį jiems aktualių klausimų.
Tačiau Jūs galite padaryti šį procesą kur kas kūrybingesnį ir labiau interaktyvų. Tam, kad kliento dialogas su Jūsų Chat-Botu nebūtų panašus į Johno Connor’o dialogą su “T-800” gerai žinomame filme , galite įjungti fantaziją ir humoro jausmą. Chat-Botas yra lankstus ir patogiai konfigūruojamas instrumentas. Naudodamas patogų valdymo įrankį, jūs galite priversti Chat-Botą kūrybingai ir su humoru atsakyti į rutininius ir dažnus klausimus.
Ką jis atsakys ir kaip tai pateiks priklauso nuo Jūsų vaizduotės. Sutikite, lengvas ir malonus humoras nuo automatinės paslaugos – labai netikėtas dalykas ir gali sukelti šypseną , net ir patiems rimčiausiems klientams. Tai ne tik išlaikys klientą jūsų puslapyje, bet ir parodys jūs labiau neformalius ir kūrybiškus.
Natūralu, kad nereikia bendravimo su Chat-Botu paversti humoro laida. Visų pirma, į Chat-Botą įkeliama informacija turėtų būti konkreti ir naudinga. Tačiau parodydamas nestandartinį požiūrį į paprastą “bendravimą” su klientu, Jūs paliksite gerą įspūdį apie save ir parodysite, kad mylite savo klientus.
Aukštos konversijos ir puikių jums pardavimų! ✌️
Haikas