Haik Grigorian, 14.08.2020
Ar jūsų verslas – paslaugos?
Jeigu taip, tuomet pažiūrėkite, ką mes padarėme!
Šį kartą mūsų Chatboto klientas yra grožio studija, teikianti platų paslaugų spektrą Vilniuje.
Kliento užduotys:
- Reklamuoti studiją per „Facebook“ ir „Instagram“, kad pritraukti daugiau naujų klientų.
- Sumažinti krūvį nuo administratorės, kuri nuolat priversta atsakyti į tuos pačius klausimus ir neturi laiko atlikti svarbesnių užduočių.
- Klientas turėjo pasirinkimą – arba pasamdyti papildomą administratorių, o tai reiškia kas mėnesį mokėti atlyginimą. Arba užsakyti Chatbotą ir apsieiti be papildomo personalo, bei paildomai padidinti pardavimus.
Kliento problematika
- Didelis klientų srautas užduodantis tuos pačius klausimus
- Dėl didelio darbo krūvio, kenčia komunikacija su klientais
- Administracija nespėja atlikti kitų reikalingų užduočių
Mūsų sprendimas ?
Sunkiausias dalykas buvo sukonstruoti daug tikslinių piltuvėlių. Pagrindinis kiekvieno iš jų tikslas yra užrašyti klientą į paslaugą ar nemokamą konsultaciją. Paslaugų asortimentas studijoje yra platus, todėl kiekvienai paslaugai sukūrėme atskirą piltuvėlį – manikiūrą, pedikiūrą, makeupą, blakstienų priauginimą, kirpėjo paslaugos, visažas ir injekcijų terapiją.
„Facebook“ ir „Instagram“ paleidome skelbimus ir išbandėme 3 skirtingus tekstus vienu metu:
– „Gaukite nemokamą grožio konsultaciją per Chatbotą“ – apie 30% žmonių, paspaude šį skelbimą. Toliau viskas priklausė nuo to, kiek geri mūsų tekstai pardavimams.
– „Nemokamos asmeninės grožio specialisto konsultacijos“ – Chatbotas registravo asmeniniam vizitui į studiją pas meistrą – čia spustelėjo daugiausia tie, kurie norėjo apsilankyti pas kosmetologą ar dėl injekcijos – apie 10 %.
– „Gaukite didžiulę nuolaidą pirmajai procedūrai!“ – paspaudė šiek tiek daugiau nei 60% vartotojų. Čia viskas labai įdomu
Kodėl liko patenkinti darbuotojai ?
Mūsų sprendimas nuėmė didžiulį administratoriaus krūvį. Nes į visus dažnai užduodamus klausimus – „Kaina?“, „Darbų nuotraukos?“, „Kokią kosmetiką naudojate?“, „Kaip jūs sterilizuojate instrumentą?“ – Botas pateikia paruoštus atsakymus.
Kaip tai veikia ?
Kiekviename iš piltuvėliu mes maloniai pasisveikinome su būsimų klientų, net sugalvojome savo Chatbotui vardą – Tadas (kadangi dauguma tikslinės auditorijos yra moterys).
Kai klientas spaudė vieną iš mygtukų, pavyzdžiui, „Injekcijos“, tuomet “Tadas” trumpai papasakojo apie procedūrą, pristatė meistrą, parodė meistro nuotrauką, pasakojo, kur meistras mokėsi ir kodėl galima juo pasitikėti. Jis rodė nuotrauką iš „prieš ir po “ serijos. Būtent „prieš ir po“ nuotraukos buvo lemtingos renkantis procedūrą.
Chatbotas “Tadas” taip pat pasakojo, kiek kainuoja ši paslauga, aiškino, kad labiau apsimoka ją įsigyti komplekse, ir pateikė 2 veiksmų variantus:
– užsirašyti į pirmą vizitą;
– sumokėti už visą kursą su 20% nuolaida.
Kai klientas spaudžia „Noriu užsirašyti į paslauga“ – vadybininkas tuoj pat gauna pranešimą. Jis patikrina laisvus „langus“ lankytojų sąraše, ir rankiniu būdu atsako per Chatbotą, kuriomis dienomis galima užsirašyti. Kalbant apie atsiskaitymus – klientas gali sumokėti už viską tiesiogiai per Messengerį. Buvo realizuotas online atsiskaitymas bankine kortele.
💎 Ar jūs taip pat turite paslaugų verslą ? Ar norite automatiškai gauti ir apdoroti užsakymus ?
Tada spustelėkite čia ir nedvejodami užsisakykite Chatbotą su garantuotu rezultatu !