Internetinės parduotuvės pirkėjo baimės.

Trečia dalis

Haik Grigorian, 10.01.20189

☑ Prekė laiku neatvyks  arba apskritai nebus pristatyta?

👇

Dirbkite su patikimomis pristatymo tarnybomis, naudokite patikrintus pristatymo metodus.

Panaudokite privalumų bei garantijų, kuriuos jums pateikia pristatymo tarnybos, aprašymus su tikslu padidinti savo, kaip patikimo pardavėjo reputaciją.

☑ Ką daryti, jei nesulauksiu pagalbos, kai man jos prireiks?

👇

Dėmesys, geranoriškumas ir aptarnavimo kokybė yra labai svarbūs kaip „offline“ taip ir „online“ versle.

 

☑ Baisu mokėti iš anksto.

👇

Pasigirkite pastovių klientų atsiliepimais, papasakokite detaliai, kas vyks su užsakymu po to, kai jūs gausite išankstinį apmokėjimą.

O jei esate pasiruošęs dirbti taip pat su mokėjimu po pristatymo – pvz. jūsų kurjeris atsiims mokėjimą pristačius prekę – pateikite tai kaip alternatyvią opciją ir pirkėjo baimė neutralizuosis savaime.

Tikriausiai paklausite kam skirti tiek dėmesio paprastai e-parduotuvei jei vis tiek veikia Pareto dėsnis ir 20% auditorijos vis tiek pirks, atnešant 80% apyvartos?

Teisingai ir dėmesingai sukurta e-parduotuvė, kur „pagalvė padėta“ iš anksto:

  • Ne tik pritraukia, bet ir sulaiko klientus
  • Didina pardavimų konversiją
  • Padeda paversti vienkartinius klientus nuolatiniais
  • Taupo reklaminį biudžetą. Juk pastoviam klientui nereikia rodyti mokamos reklamos
  • Parūpina „paskalų“ marketingą.

Tam, kad nugalėtumėte visas kliento baimes, taip pat galite pateikti klientams visas savo garantijas ir DUK chat-boto  pagalba.

Galite pereiti į messengerį ir pažiūrėti, kaip veikia Facebook Chatbotas mano paskyroje.

Haikas

Pasidalink