Internetinės parduotuvės pirkėjo baimės.
Trečia dalis
Haik Grigorian, 10.01.20189
☑ Prekė laiku neatvyks arba apskritai nebus pristatyta?
Dirbkite su patikimomis pristatymo tarnybomis, naudokite patikrintus pristatymo metodus.
Panaudokite privalumų bei garantijų, kuriuos jums pateikia pristatymo tarnybos, aprašymus su tikslu padidinti savo, kaip patikimo pardavėjo reputaciją.
☑ Ką daryti, jei nesulauksiu pagalbos, kai man jos prireiks?
👇
Dėmesys, geranoriškumas ir aptarnavimo kokybė yra labai svarbūs kaip „offline“ taip ir „online“ versle.
☑ Baisu mokėti iš anksto.
👇
Pasigirkite pastovių klientų atsiliepimais, papasakokite detaliai, kas vyks su užsakymu po to, kai jūs gausite išankstinį apmokėjimą.
O jei esate pasiruošęs dirbti taip pat su mokėjimu po pristatymo – pvz. jūsų kurjeris atsiims mokėjimą pristačius prekę – pateikite tai kaip alternatyvią opciją ir pirkėjo baimė neutralizuosis savaime.
Tikriausiai paklausite kam skirti tiek dėmesio paprastai e-parduotuvei jei vis tiek veikia Pareto dėsnis ir 20% auditorijos vis tiek pirks, atnešant 80% apyvartos?
Teisingai ir dėmesingai sukurta e-parduotuvė, kur „pagalvė padėta“ iš anksto:
- Ne tik pritraukia, bet ir sulaiko klientus
- Didina pardavimų konversiją
- Padeda paversti vienkartinius klientus nuolatiniais
- Taupo reklaminį biudžetą. Juk pastoviam klientui nereikia rodyti mokamos reklamos
- Parūpina „paskalų“ marketingą.
Tam, kad nugalėtumėte visas kliento baimes, taip pat galite pateikti klientams visas savo garantijas ir DUK chat-boto pagalba.
Galite pereiti į messengerį ir pažiūrėti, kaip veikia Facebook Chatbotas mano paskyroje.
Haikas