👇
Pasigirkite pastovių klientų atsiliepimais, papasakokite detaliai, kas vyks su užsakymu po to, kai jūs gausite išankstinį apmokėjimą.
O jei esate pasiruošęs dirbti taip pat su mokėjimu po pristatymo – pvz. jūsų kurjeris atsiims mokėjimą pristačius prekę – pateikite tai kaip alternatyvią opciją ir pirkėjo baimė neutralizuosis savaime.
Tikriausiai paklausite kam skirti tiek dėmesio paprastai e-parduotuvei jei vis tiek veikia Pareto dėsnis ir 20% auditorijos vis tiek pirks, atnešant 80% apyvartos?
Teisingai ir dėmesingai sukurta e-parduotuvė, kur „pagalvė padėta“ iš anksto:
- Ne tik pritraukia, bet ir sulaiko klientus
- Didina pardavimų konversiją
- Padeda paversti vienkartinius klientus nuolatiniais
- Taupo reklaminį biudžetą. Juk pastoviam klientui nereikia rodyti mokamos reklamos
- Parūpina „paskalų“ marketingą.
Tam, kad nugalėtumėte visas kliento baimes, taip pat galite pateikti klientams visas savo garantijas ir DUK chat-boto pagalba.
Galite pereiti į messengerį ir pažiūrėti, kaip veikia Facebook Chatbotas mano paskyroje.