Chatbotas Virtualiam Biurui- efektyvu, patogu ir inovatyvu !

Ar jūsų verslas - paslaugos?

Jeigu taip, tuomet pažiūrėkite, ką mes padarėme!

Šį kartą mūsų  Chatbot klientas yra virtualus biuras, teikiantis platų paslaugų spektrą Vilniuje.

📍 Kliento užduotys:

– Reklamuoti studiją per „Facebook“ ir „Instagram“, kad pritraukti daugiau naujų klientų.

– Sumažinti krūvį nuo administratorės, kuri nuolat priversta atsakyti į tuos pačius klausimus ir neturi laiko atlikti svarbesnių užduočių.

– Sukurti naują patrauklų su minimalistiniu dizainu ir animacijomis internetinį puslapį, kuriame būtų pateikta visa reikalinga informacija ir efektyviai integruotas Chatbot. 

Klientas turėjo pasirinkimą – arba pasamdyti papildomą administratorių, o tai reiškia kas mėnesį mokėti atlyginimą. Arba užsakyti Chatbotą ir apsieiti be papildomo personalo, bei paildomai padidinti pardavimus.

Kliento problematika

Didelis klientų srautas

Didelis klientų srautas užduodantis tuos pačius klausimus

Komunikacijos efektyvumas

Dėl didelio darbo krūvio, kenčia komunikacija su klientais 

Administracijos laikas

Administracija nespėja atlikti kitų reikalingų užduočių

Po 2 savaičių nuo Chatboto automatinio piltuvėlio paleidimo užsakymų skaičius padidėjo 27%. Ir robotas savarankiškai aptarnavo 74% visų susirašinėjimų su klientais. Be jokio administratoriaus įsikišimo!

Mūsų sprendimas ?

Sunkiausias dalykas buvo sukonstruoti daug tikslinių piltuvėlių. Pagrindinis kiekvieno iš jų tikslas yra užrašyti klientą paslaugos suteikimui ar pakonsultuoti atsakant į klausimus. Paslaugų asortimentas biure yra platus, todėl kiekvienai paslaugai sukūrėme atskirą piltuvėlį – Virtualus asistentas, registracijos adresas, adresų pasirinkimas, pašto administravimas ir t.t.

„Facebook“ ir „Instagram“ paleidome skelbimus ir išbandėme 3 skirtingus tekstus vienu metu:

– „Gaukite reikalingus atsakymus per Chatbotą“ – apie 30% žmonių, paspaude šį skelbimą. Toliau viskas priklausė nuo to, kiek geri mūsų  tekstai pardavimams.

– „Jūsų Virtualus asistentas“ – Chatbotas registravo asmeniniam vizitui į biurą arba valdė paslaugų priminimus – čia spustelėjo daugiausia tie, kurie norėjo apsilankyti biure ar valdyti paslaugas – apie 10 %.

– „Gaukite reprezentatyvų registracijos adresą Vilniuje!“ – paspaudė šiek tiek daugiau nei 60% vartotojų. Čia viskas labai įdomu.

Esmė ta, kad chatbotas gali nustatyti nuolaidas ypatingu būdu. T.y. Jūs pats nusprendžiate, kokią nuolaidą gaus klientas: 50%, 20% ar 5%.

Kodėl liko patenkinti darbuotojai ?

Mūsų sprendimas nuėmė didžiulį administratoriaus krūvį. Nes į visus dažnai užduodamus klausimus – „Kaina?“, „Biurų nuotraukos?“, „Pašto administravimas?“, „Kur galima registruotis ir kaip?“ – Botas pateikia paruoštus atsakymus.

Kaip pradėjome problemos sprendimą ?

1. Pagrindinė chatboto užduotis ?

Automatizuoti rutininius procesus

2. Nustatėm reikalingas funkcijas

Aprašėme reikalingas funkcijas ir jų loginę seką

3. Kokie D.U.K. ?

Sudarėme aiškų D.U.K. sąrašą ir mūsų klientas pateikė visus atsakymus

4. Automatizavimas

Sujungėme Chatbotą su Google Sheets, tai patogiausias variantas duomenų apdorojimui

5. Iš kur atsirado klientai ?

Iš socialinių tinklų reklamos „Facebook“ ir „Instagram“

Kaip veikia ?

Kiekviename iš piltuvėliu mes maloniai pasisveikinome su būsimų klientų, net sugalvojome savo Chatbotui “Asistentui”  vardą .

Kai klientas spaudė vieną iš mygtukų, pavyzdžiui, „DUK“, tuomet “Asistentas” trumpai papasakojo apie procesą, pristatė adresus, parodė paslaugų kainas, pasakojo, kur registruotis ir kodėl galima biuru pasitikėti. 

Chatbotas “Asistentas” taip pat pasakojo, kiek kainuoja paslaugos, aiškino, kad labiau apsimoka ją įsigyti komplekse, ir pateikė 2 veiksmų variantus:

– Skambinti tiesiogiai;

– Užpildyti užklausą iškarto su pasirinkimais.

Kai klientas spaudžia „Noriu užsakyti paslaugą“ – vadybininkas tuoj pat gauna pranešimą. Jis patikrina reikalingą informaciją ir rankiniu būdu atsako per Chatbotą, klientui. Kalbant apie atsiskaitymus – klientas gali sumokėti už viską tiesiogiai per „Messenger“. Tačiau pas klientą dar nebuvo realizuotas online atsiskaitymas bankine kortele.DUK

Faktai skaičiais

  • Sukūrimo laikas: 3 savaitės
  • Užsakymų skaičius padidėjo 27 %
  • Chatbotas savarankiškai aptarnavo 74%
  • Patenkinti darbuotojai
  • Atsirado papildomo laiko kitiems verslui reikalingiems procesams

Kaip matote, viskas pakankamai paprasta !

Tinkamai sukonfigūravę reklamą, padidinome klientų srautus. Ir naudodami išsamų automatinį piltuvėlį, jie stipriai nukrovėme administratorių.

💎💎💎 Ar jūs taip pat turite paslaugų verslą ? Ar norite automatiškai gauti ir apdoroti užsakymus ?

AKTUALU ?

Tada spustelėkite čia, kad pabendrauti su Chatbot “Asistentas”.

Ar norite efektyviau dirbti ?

Nedvejodami užsisakykite Chatbotą su garantuotu rezultatu !

Susirašome

Messenger

Paskambinkite

+37068604927

Parašykite

haik@grigorian.lt