Kiekviename iš piltuvėliu mes maloniai pasisveikinome su būsimų klientų, net sugalvojome savo Chatbotui “Asistentui” vardą .
Kai klientas spaudė vieną iš mygtukų, pavyzdžiui, „DUK“, tuomet “Asistentas” trumpai papasakojo apie procesą, pristatė adresus, parodė paslaugų kainas, pasakojo, kur registruotis ir kodėl galima biuru pasitikėti.
Chatbotas “Asistentas” taip pat pasakojo, kiek kainuoja paslaugos, aiškino, kad labiau apsimoka ją įsigyti komplekse, ir pateikė 2 veiksmų variantus:
– Skambinti tiesiogiai;
– Užpildyti užklausą iškarto su pasirinkimais.
Kai klientas spaudžia „Noriu užsakyti paslaugą“ – vadybininkas tuoj pat gauna pranešimą. Jis patikrina reikalingą informaciją ir rankiniu būdu atsako per Chatbotą, klientui. Kalbant apie atsiskaitymus – klientas gali sumokėti už viską tiesiogiai per „Messenger“. Tačiau pas klientą dar nebuvo realizuotas online atsiskaitymas bankine kortele.DUK