Chatbotas grožio studijai - efektyvu, patogu ir inovatyvu !

Ar jūsų verslas - paslaugos?

Jeigu taip, tuomet pažiūrėkite, ką mes padarėme!

Šį kartą mūsų  Chatbot klientas yra grožio studija, teikianti platų paslaugų spektrą Vilniuje.

📍 Kliento užduotys:

– Reklamuoti studiją per „Facebook“ ir „Instagram“, kad pritraukti daugiau naujų klientų.

– Sumažinti krūvį nuo administratorės, kuri nuolat priversta atsakyti į tuos pačius klausimus ir neturi laiko atlikti svarbesnių užduočių.

Klientas turėjo pasirinkimą – arba pasamdyti papildomą administratorių, o tai reiškia kas mėnesį mokėti atlyginimą. Arba užsakyti Chatbotą ir apsieiti be papildomo personalo, bei paildomai padidinti pardavimus.

Kliento problematika

Didelis klientų srautas

Didelis klientų srautas užduodantis tuos pačius klausimus

Komunikacijos efektyvumas

Dėl didelio darbo krūvio, kenčia komunikacija su klientais 

Administracijos laikas

Administracija nespėja atlikti kitų reikalingų užduočių

Po 2 savaičių nuo Chatboto automatinio piltuvėlio paleidimo užsakymų skaičius padidėjo 27%. Ir robotas savarankiškai aptarnavo 74% visų susirašinėjimų su klientais. Be jokio administratoriaus įsikišimo!

Mūsų sprendimas ?

Sunkiausias dalykas buvo sukonstruoti daug tikslinių piltuvėlių. Pagrindinis kiekvieno iš jų tikslas yra užrašyti klientą į paslaugą ar nemokamą konsultaciją. Paslaugų asortimentas studijoje yra platus, todėl kiekvienai paslaugai sukūrėme atskirą piltuvėlį – manikiūrą, pedikiūrą, makeupą, blakstienų priauginimą, kirpėjo paslaugos, visažas ir injekcijų terapiją.

„Facebook“ ir „Instagram“ paleidome skelbimus ir išbandėme 3 skirtingus tekstus vienu metu:

– „Gaukite nemokamą grožio konsultaciją per Chatbotą“ – apie 30% žmonių, paspaude šį skelbimą. Toliau viskas priklausė nuo to, kiek geri mūsų  tekstai pardavimams.

– „Nemokamos asmeninės grožio specialisto konsultacijos“ – Chatbotas registravo asmeniniam vizitui į studiją pas meistrą – čia spustelėjo daugiausia tie, kurie norėjo apsilankyti pas kosmetologą ar dėl injekcijos – apie 10 %.

– „Gaukite didžiulę nuolaidą pirmajai procedūrai!“ – paspaudė šiek tiek daugiau nei 60% vartotojų. Čia viskas labai įdomu 🙂

Esmė ta, kad chatbotas gali nustatyti nuolaidas ypatingu būdu. T.y. Jūs pats nusprendžiate, kokią nuolaidą gaus klientas: 50%, 20% ar 5%.

Kodėl liko patenkinti darbuotojai ?

Mūsų sprendimas nuėmė didžiulį administratoriaus krūvį. Nes į visus dažnai užduodamus klausimus – „Kaina?“, „Darbų nuotraukos?“, „Kokią kosmetiką naudojate?“, „Kaip jūs sterilizuojate instrumentą?“ – Botas pateikia paruoštus atsakymus.

Kaip pradėjome problemos sprendimą ?

1. Pagrindinė chatboto užduotis ?

Automatizuoti rutininius procesus

2. Nustatėm reikalingas funkcijas

Aprašėme reikalingas funkcijas ir jų loginę seką

3. Kokie D.U.K. ?

Sudarėme aiškų D.U.K. sąrašą ir mūsų klientas pateikė visus atsakymus

4. Automatizavimas

Sujungėme Chatbotą su Google Sheets, tai patogiausias variantas duomenų apdorojimui

5. Iš kur atsirado klientai ?

Iš socialinių tinklų reklamos „Facebook“ ir „Instagram“

Kaip veikia ?

Kiekviename iš piltuvėliu mes maloniai pasisveikinome su būsimų klientų, net sugalvojome savo Chatbotui vardą – Tadas (kadangi dauguma tikslinės auditorijos yra moterys).

Kai klientas spaudė vieną iš mygtukų, pavyzdžiui, „Injekcijos“, tuomet “Tadas” trumpai papasakojo apie procedūrą, pristatė meistrą, parodė meistro nuotrauką, pasakojo, kur meistras mokėsi ir kodėl galima juo pasitikėti. Jis rodė nuotrauką iš „prieš ir po “ serijos. Būtent „prieš ir po“ nuotraukos buvo lemtingos renkantis procedūrą.

Chatbotas “Tadas” taip pat pasakojo, kiek kainuoja ši paslauga, aiškino, kad labiau apsimoka ją įsigyti komplekse, ir pateikė 2 veiksmų variantus:

– užsirašyti į pirmą vizitą;

– sumokėti už visą kursą su 20% nuolaida.

Kai klientas spaudžia „Noriu užsirašyti į paslauga“ – vadybininkas tuoj pat gauna pranešimą. Jis patikrina laisvus „langus“ lankytojų sąraše, ir rankiniu būdu atsako per Chatbotą, kuriomis dienomis galima užsirašyti. Kalbant apie atsiskaitymus – klientas gali sumokėti už viską tiesiogiai per „Messenger“. Buvo realizuotas online atsiskaitymas bankine kortele.

Faktai skaičiais

  • Sukūrimo laikas: 3 savaitės
  • Užsakymų skaičius padidėjo 27 %
  • Chatbotas savarankiškai aptarnavo 74%
  • Patenkinti darbuotojai
  • Atsirado papildomo laiko kitiems verslui reikalingiems procesams

Kaip matote, viskas pakankamai paprasta !

Tinkamai sukonfigūravę reklamą, padidinome klientų srautus. Ir naudodami išsamų automatinį piltuvėlį, jie stipriai nukrovėme administratorių.

💎💎💎 Ar jūs taip pat turite paslaugų verslą ? Ar norite automatiškai gauti ir apdoroti užsakymus ?

AKTUALU ?

Tada spustelėkite čia, kad pabendrauti su Chatbot “Tadas”.

Ar norite efektyviau dirbti ?

Nedvejodami užsisakykite Chatbotą su garantuotu rezultatu !

Susirašome

Messenger

Paskambinkite

+37068604927

Parašykite

haik@grigorian.lt