🦷 Studija - Odontologijos klinikos Chatboto

Šiandien norime papasakoti, kaip dirbant su automatiniu piltuvėliu segmentuoti 100% visų klinikos klientų. Kas nežino, odontologijos klinikos suteikia daug paslaugų generuojant sau nuostolį, o ne pelną. Keistas faktas. Tai buvo staigmena ir mums. Pasirodo, tokios paslaugos, kaip pvz. burnos higiena, dantų plombavimas ir pan. gali būti nuostolingi klinikai. Tačiau, klinikos suteikia šias paslaugas, nes kitaip jų paslaugos bus nepilnavertiškos ir nepatrauklios klientui. Tokias sąlygas šiandien diktuoja rinka ir nekur nedingsi. Todėl klinikos, kaip ir bet koks verslas, siekia daugiau parduoti pelningas paslaugas, t.y. investuoti į reklamą, kitas pritraukimo priemones taip, kad pritrauktų daugiau klientų į sudėtingas (pelningas) procedūras.

Tačiau kyla klausimas – kaip tai padaryti, kaip žinoti kiekvieno kliento problemas, poreikius, siekius, tikslus?

Taigi, nors dažnai, net patys to nesuvokia, klinikų pagrindinė problema – segmentuoti savo potencialius klientus, išsiaiškinti, kas iš jų potencialiai planuoja užsakyti pelningas paslaugas ir toliau komunikuoti būtent su šiais klientais. 

💎 Rasite atsakymus į klausimus:

– Kaip buvo suprojektuotas Chatbotas odontologijos klinikai ?
– Kokios klientų pritraukimo funkcijos buvo panaudotos ?
– Kaip atlikti pilną klientų segmentavimą ?
– Kas yra papildomas pardavimas per automatinį piltuvėlį ?
– Kokias papildomas funkcijas įdiegėme ?

Tikslas: Vilniuje esančios odontologijos klinikos populiarinimas, pritraukiant į pirminę procedūrą bei klientų segmentavimas.

🚀 Ką mes turėjome pradžioje?

Šį odontologijos kliniką buvo stipriai reklamuojama „Facebook“. Klinika veikia Vilniuje, tad konkurencinė erdvė yra gana didelė, nes netoliese yra daug kitų klinikų.

Mūsų pranašumas buvo tas, kad beveik nė vienas iš jų nebuvo kokybiškai reklamuojamas „Facebook“.

Konkurentai,  sukūrė „Facebook“ puslapius – tačiau jie veikė kaip vizitinės kortelės su apžvalgomis, o ne kaip platforma srautui ir naujiems klientams pritraukti. Arba leidžia gan nekokybišką reklamą be gilaus targetingo ir aiškaus reklamos tikslo.

⭐️ Būtina buvo:

– Sugalvoti automatinio messengrio piltuvėlio architektūrą.

– Išbandyti įvairias reklamos galimybes, paliekant tas, kurių geriausias rezultatas.

– Surinkti abonentų, klientų duomenų bazę automatiniame piltuvėlyje.

– Gauti paraiškas ir pardavimus iš surinktos bazės.

– Padidinti žmonių susidomėjimą ir skatinti prenumeruoti tolimesnių ChatBoto piltuvėlio pranešimus (interaktyvumas).

Kaip žinoti kiekvieno kliento problemas ?

⚙️ Projektuojant odontologijos klinikos Chatbotą:

Nusprendėme segmentuoti auditoriją, norėdami pritraukti daugiau tikslinių klientų į konkrečias paslaugas.

Kaip pradėjome problemos sprendimą ?

sukūrėme sudėtinga automatinį piltuvėlį

Kuriame chatbotas siūlo atlikti virtualų dantų būklės įvertinimo testą. Pagal mūsų idėją ji turėjo būti tokia: 1. Klientas per reklamą patenka į kanalą. 2. Chatbotas siūlo jam atsakyti į 3–5 aktualiausius klausimus. 3. Surinkus ir išanalizavus atsakymus, Chatbotas a) visiškai aiškiai priskiria klientą į tam tikrą pacientų segmentą b) pateikia klientui preliminarią diagnozę ir siūlo atvykti į nemokamą pirminę procedūrą. 4. Jei klientas sutinka - ChatBotas klientui siūlo laisvus langus ir automatiškai įrašo klientą pagal pasirinktą datą ir laiką. 5. Jei klientui kažkas neaišku - jis gali pasirinkti mygtuką „susisiekti su administratoriumi“ - administratorius iškarto gauna pranešimą, kad jam reikia paskambinti šiam klientui.

100% segmentuoti visus klinikos potencialius klientus

Visa tai leido pritraukti ir 100% segmentuoti visus klinikos potencialius klientus atėjusius per Chatbotą. Bet to mums nepakako, ir mes galvojome - kaip patobulinti Chat Botą, kad pasiekti didesnę konversiją ?

✨ Tobulinome ChatBotą

Iš pirmojo etapo patirties supratome, kad klientams reikia daugiau informacijos - kainos, paslaugų teikimo laikas ir kt. Buvo papildytas pagrindinis meniu pagal šią informaciją. Klinikos specialistų pagalba buvo sukurta apie 50 blogo straipsnių skirtingoms klientų kategorijoms, smulkiai informuojančių apie procedūras, jų eigą, pasirinkimo galimybes, kainų lygius, specialistų patarimus ir pan. Tikslinio segmento klientai su malonumu prenumeravo straipsnius. Kiekvienas straipsnis skatino pirmines konsultacijos užsakymą. Pridėtas mygtukas „užduoti klausimą“, kuriame asmuo galėjo rankiniu būdu užregistruoti klausimą. Su šiuo mygtuku norėjome suprasti, kas dar domina klientus, kad galėtume, toliau automatiškai pateikti atsakymus.

🎯 Auditorijos segmentavimas:

Padaryti 5 atskiri automatiniai piltuvėliai - Implantacija - Dantų estetika - Protezavimas - Gydymas - Vaikų odontologija Kiekvienai auditorijai buvo kuriamos atskiros reklaminės kompanijos. Asmuo, norėjęs estetinių sprendimų į ChatBotą atėjo iš specialiai estetikai skirtų skelbimų, o ne iš bendros reklamos visiems klientams. Į kitas kategorijas taip pat.

5. Iš kur atsirado klientai ?

Iš socialinių tinklų reklamos „Facebook“ ir „Instagram“

✅ Personifikacija iš karto sumažino klientų pritraukimo kaina i tikslines procedūras.

🗣 Bendravimas su Botu:

Kai žmogus patenka į reikiamą auditoriją pagal savo pomėgius, chatbotas papasakoja apie procedūrą, parodo kainoraštį su kainomis (iki tol, daugiausiai skambučių vadybininkui, kaip paaiškėjo, buvo skirti tik išsiaiškinti kainą). Mūsų chatbotas aiškino, kad kaina gali būti skirtinga, viskas klientui apskaičiuojama individualiai po pirminės konsultacijos. Ir kvietė į nemokamą pradinę konsultaciją.

Ar išbandysite "gyvą" sprendimą ?

Spustelėkite užsakyti

Ar norite ir jūs tokio sprendimo?

Spustelėkite užsakyti

💲 Kaip padidėjo vidutinis srautas?

  • Buvo paleista online loterija per Chatbotą, su simboliniais prizais, kurių atsiėmimo taškas – klinika. Pagal idėją, atsiimant vyko pirmines paslaugos pardavimas. Taip pat loterijos dalyviams buvo siūloma per Chatbotą atlikti virtualų dantų tyrimą (segmentavimo tikslais).
  • Loterijoje dalyvavo daugiau nei 2500 žmonių. Daugelis atsiimant prizą užsirašė į pirmines procedūras.
  • Chatbotas klientams siuntė naudingų dantų priežiūros patarimų. Žmonėms straipsniai patiko, daugelis teigiamai reagavo ir pareiškė padėką.
  • Kartais chatbotas primindavo atvažiuoti planuotai apžiūrai.
  • Taip pat chatbotas siūlė nusipirkti odontologų patvirtintus produktus – dantų pastas, siūlus, skalavimo skystį ir šepetėlius. Klientai galėjo sumokėti už šiuos produktus kreditine kortele, neišeinant iš Messengerio ir pasiimti juos iš administratoriaus klinikoje.

ChatBotas ne tik pritraukė į kliniką naujų klientų, bet atliko pilnavertišką potencialių klientų segmentavimą, taip atskiriant auditoriją, su kuria buvo dirbama toliau. Tokiu būdu, ženkliai mažinamos tikslinio kliento pritraukimo išlaidos.

💥💥💥 Beje, tokį automatinį piltuvėlį galima įgyvendinti ir pas jus !

AKTUALU ?

Tuomet pateikite paraišką ir aptarkime projektą.

Ar norite efektyviau dirbti ?

Norite maksimaliai pritraukti klientus iš socialinių tinklų ?

Susirašome

Messenger

Paskambinkite

+37068604927

Parašykite

haik@grigorian.lt