Mūsų klientas „KOK“ („KING OF KINGS“) , kuris yra žinomiausias pasaulyje kovos menų ir kikbokso turnyrų prekės ženklas. Šie įspūdingi Premiuim lygio renginiai, kuriuose dalyvauja stipriausi pasaulio kovotojai, rodantys žiūrovams nepamirštamą veiksmą, sužavi gyvai varžybas stebinčią auditoriją išparduotose arenose ir milijonus fanų stebinčių renginį per TV ekranus. Reikalingas projektas, kurio tikslas padidinti siekėjų skaičių Facebook platformoje, suformuoti vieningą KOK fanų, siekėjų, prenumeratorių duomenų bazę, parduoti populiarias e-shop prekes, bilietus, PPV bei palaikyti esančios auditorijos susidomėjimą šiuo prekės ženklu, suteikti galimybę naudotis naujo tipo lojalumo programa. Tam buvo pasirinktas papildomas įrankis Messenger Chatbot – optimizuoja rinkodarą, automatizuoja klientų aptarnavimą, didina pardavimus, formuoja vieningą duomenų bazę. 4-10x didesnis paspaudimo rodiklis nei el. pašto rinkodaroje, 20x didesnis nei Facebook puslapio pasiekiamumas, 1.3 mlrd. Vartotojų visame pasaulyje, didesnis konversijos rodiklis, mažesnė kliento pritraukimo kaina, pigesnis ir greitesnis klientų aptarnavimas, modernumas. Messenger chatbotas yra įrankis, kurio pagalba vartotojai gali susisiekti su verslu, o Facebook Messenger yra antra labiausiai naudojama aplikacija pasaulyje.