Chatbotas pasaulinio lygio renginių organizatoriui: „Kaip išlaikyti auditorijos susidomėjimą, skatinti pardavimus ir automatizuotai suteikti visą reikalingą informaciją per Chatbot-ą“
Mūsų klientas „KOK“ („KING OF KINGS“) , kuris yra žinomiausias pasaulyje kovos menų ir kikbokso turnyrų prekės ženklas. Šie įspūdingi Premiuim lygio renginiai, kuriuose dalyvauja stipriausi pasaulio kovotojai, rodantys žiūrovams nepamirštamą veiksmą, sužavi gyvai varžybas stebinčią auditoriją išparduotose arenose ir milijonus fanų stebinčių renginį per TV ekranus. Reikalingas projektas, kurio tikslas padidinti siekėjų skaičių Facebook platformoje, suformuoti vieningą KOK fanų, siekėjų, prenumeratorių duomenų bazę, parduoti populiarias e-shop prekes, bilietus, PPV bei palaikyti esančios auditorijos susidomėjimą šiuo prekės ženklu, suteikti galimybę naudotis naujo tipo lojalumo programa. Tam buvo pasirinktas papildomas įrankis Messenger Chatbot – optimizuoja rinkodarą, automatizuoja klientų aptarnavimą, didina pardavimus, formuoja vieningą duomenų bazę. 4-10x didesnis paspaudimo rodiklis nei el. pašto rinkodaroje, 20x didesnis nei Facebook puslapio pasiekiamumas, 1.3 mlrd. Vartotojų visame pasaulyje, didesnis konversijos rodiklis, mažesnė kliento pritraukimo kaina, pigesnis ir greitesnis klientų aptarnavimas, modernumas. Messenger chatbotas yra įrankis, kurio pagalba vartotojai gali susisiekti su verslu, o Facebook Messenger yra antra labiausiai naudojama aplikacija pasaulyje.
Plati auditorija
Turima plati auditorija, bet nėra vieningos duomenų bazės su tiksline auditorija ir brand’o fanais
Komunikacija
Naudojami platūs reklamos kanalai, bet automatizuotos komunikacijos su auditorija platformos nėra
Laikas veiksmams atlikti
Neįmanoma aptarnauti visų klientų, neaukojant laiko reikalingo esamiems užsakymams vykdyti
Buvo paruošta pilna projekto dokumentacija, kad išspręsti kliento problematiką ir paruošti veiksmingą chatbotą. kuris padėtų apdoroti pateikiamas užklausas, suteiktų reikalingą informaciją apie KOK brand'ą bei skatintų paslaugų ir produktų pardavimus, nuolatos plėstadmas klientų duomenų bazę, bei išlaikydamas auditorijos dėmesį su integruotu pardavimo piltuvėliu.
Mūsų sprendimas ?
Esame įdiegę daugiau nei 100 skirtingų Chatbotų, įvairiems verslams, todėl peržiūrėjome savo sukauptą patritį ir suformavome galimų sprendimų paketą.
Buvo nuspręsta padaryti chatbot plataus funkcionalumo, D.U.K., e-shop, Pardavimų piltuvėlis, Info-bot ir pan.:
- Peržiūrų „Pay per View“ pardavimas;
- Pilnavertis e-shop Chatbot viduje su atsiskaitymo galimybę;
- Prenumeratorių rinkimas, segmentavimas, mokesčio surinkimas;
- Bilietų į „Gyvus“ renginius užsakymas/rezervavimas + geresnių vietų pirkimas;
- Dienos žaidimas, tikslu palaikyti auditorijos susidomėjimą;
- Informacija apie KOK kovas;
- Prieiga prie KOK kovų bibliotekos;
- Lojalumo ir nuolaidų sistema;
- Automatizuoti prenumeratorių sveikinimai;
- Naujienos ir naujienlaiškio platinimas;
- Papildomas “quiz” tipo žaidimas su monetizacija;
- Auditorijos segmentavimas su apleistų veiksmų priminimais;
- KOK muzikos klausimo galimybė;
- KOK GDPR ir Taisylkės;
- Kryžminiai pardavimai ir akcijos;
- Pajungiama mokėjimo sistema
- B2B modulis – pritraukti partnerių kontaktus, nuotolinių būdu testuoti būsimus chatbot modulius ir kitas funkcionalumas.
Kadangi klientas vykdo veikla visame pasaulyje
Papildomi sprendimai
- Papildomi mini chatbot skirtingomis kalbomis, kurie nukreipia į pagrindinį
- Paslaugų skaidymas pagal lokaciją
- Paruošti pardavimo piltuvėliai, pagal tikslines kampanijas
- Slaptas darbinis meniu, kurio tikslas palengvinti KOK administracijos darbą. Pasinaudojus šiuo meniu, galima greitai pasidalinti prezentacine informaciją arba parodų metu surinkti potencialių pritraukti partnerių kontaktus, nuotolinių būdu testuoti būsimus chatbot modulius ir kitas funkcionalumas.
Nuo ko pradėjome ?
1. Pagrindinė boto užduotis ?
Detaliai išsiaiškinome reikalingas atlikti funkcijas ir galimas išspręsti problemas chatbot pagalba
2. Paroušta pilna dokumentacija
Detaliai buvo aprašytas ir paruoštas visas KOK Chatbot projektas
3. Suplanuoti darbai ir integracijos
Pagal dokumentacija buvo suplatuoti ir imti įgyvendinti visi reiklaingi atlikti darbai bei suderinti kiti veiksmai
4. Paleidimas ir testavimas
Buvo atliktos visos reikalingos integracijos, paruoštas numatytas chatbot pagal suderintą dokumentaciją ir testuojamas, tikslu pagerinti ir panaikinti klaidas. Produkto priežiūra vykdoma pastoviai
5. Iš kur atsirado klientai ?
Iš socialinių tinklų reklamos „Facebook“, „Instagram“, kiti socialiniaia tinklai, Reklama per "gyvus" renginius, TV, Radijo reklaminės kampanijos
Rezultatas ?
10x didesnis paspaudimo rodiklis nei el. pašto rinkodaroje, paruoštas produktas pagal numatytą dokumentaciją ir su papildomais patobulinimais, didesnis konversijos rodiklis, mažesnė kliento pritraukimo kaina, pigesnis ir greitesnis klientų aptarnavimas, modernumas. Tikslu išlaikyti auditorijos dėmesį, tinkamai pardavinėti PPV ir HD Library paslaugas bei neatsilikti nuo konkurentų įdiegti įvairūs automatizuoti sprendimai. Formuojama vieninga vartotojų, fanų Duomenų Bazė Chatbot’o pagalba. Mūsų klientoi marketingo skyrius, dabar turi įrankį kuriuo gali naudotis plėtojant įvairias efektyvesnes marketingo kampanijas, o susidomėjusi auditorija yra stebinama įvairias prizais, žaidimais, pasiūlymais bei naujiemomis.
Faktai skaičiais
- Sukūrimo laikas: 4 mėnesiai
- Reklamos biudžetas: apie 1500 EUR
- Padidėjėęs reklamos atidarymo rodiklis: 10x
- Formuojama vieninga duomenų bazė: 100%
- 1 kliento kaina: apie 0,3 EUR
- Automatiškai atsakėme į klientų klausimus: 80 proc.
- Sutaupytos darbo valandos: 145 h
- Auditorijos pasitenkinimas: 79 proc.
- Procesų efektyvumo padidėjimas: 2x
- Klientų aptarnavimo kokybės padidėjimas: 2x
Reklama ir kreatyvai
- „Facebook“ ir „Instagram“ reklama: testavimui buvo paleistos 4 skelbimų grupės po 3 kreatyvus.
- Geriausias kreatyvas: KOK merginų nuotraukos (photo).
- TV ir Radijo reklama.
- Dienos žaidimas, kuriame laimėti galima įvairius prizus.
- Geriausia auditorija: žmonės kuriems patinka kovinis sportas, MMA, Kickboxing ir t.t.
Kaip visada reikia galvoti nestandartiškai, ieškoti sprendimų, kurie padidintų efektyvumą ir išgelbėtų nuo rutinos, plėstų verslo žinomumą ir automatizuotų procesus.
Dabar įgyvendinę tokio mąsto projektą, galime drąsiai teigti, kad esame pasiruošę apsiimti nestandartinius projektus, pagal kliento keliamus reikalavimus, tikslu išsręsti verslui aktualias problemas.
AKTUALU ?
Tuomet pateikite paraišką ir aptarkime projektą.