Turinio kūrimo paslaptys
III dalis
Haik Grigorian, 20.05.2019
Kokiomis temomis rašyti straipsnius ir koks turėtų būti vaizdo įrašo turinys, kad šie kanalai „atneštų“ naujus, ir kartu su Jumis dirbti suinteresuotus klientus?
- Klientų istorijos.
Tiesiog istorijos, kurios atsitiko klientams bendraujant su jūsų įmone. Yra kažkas, kam labai smagu bendradarbiauti ir dirbti su jumis dėl atitinkamų priežasčių. Neabejotinai esate padėję ne vienai bendrovei sunkiu jiems metu. Pasakokite apie tai, juk kiekviena kompanija turi tokių istorijų arsenalą!
- Interviu su geriausiais klientais.
Pokalbių su klientais metu neretai prisimename, kokia buvo mūsų su jais bendradarbiavimo pradžia, ką dirbdami kartu pasiekėme. Žiūrint „iš šono“ šis formatas jūsų simpatikams leidžia matyti Jus kitu kampu.
Žinoma, toks formatas tinka ne visoms įmonėms, bet nutariau įtraukti ir šį punktą, nes tikiu, kad tarp skaitytojų atsiras ir tokių asmenų, kuriems šis formatas visgi tinkamas bus ir sukursite gerą video.
_____________
Aukščiau išvardinti patarimai vaizdo ir straipsnių turiniu formuoti sąlygos didesnį klientų, partnerių, investuotojų ir darbuotojų pasitikėjimą Jumis, tuo pačiu ir patrauklumą Jūsų įmonės bei jos teikiamų paslaugų atžvilgiu.
SVARBU!!!! Visi šie straipsniai ir vaizdo įrašai turėtų būti orientuoti ne į “klientų pritraukimą”, o į “nuoširdų Jūsų patirčių dalijimąsi apie tai, kaip jūs gyvenate”, – rašykite apie tai, kas iš tikrųjų vyksta gyvenime, versle, kuo jūs gyvenate – sąžiningai ir nuoširdžiai!
Tai yra labai svarbu!
Labai dažnai, skaitant straipsnius ar žiūrint vaizdo įrašus, jaučiate, kaip žmonės bando jums kažką parduoti. Tai matosi. Ir tai tikrai atstumia – ar jums taip buvo?
Kas kita, jei tai parašyta nuoširdžiai – to norisi pasidalinti, norisi prijausti!
Naudokitės šia instrukcija į sveikatą!
Tikiuosi, kad straipsnis buvo naudingas!
Produktyvių jums dienų !
Haikas
p.s. – tiems, kas jau seniai nori dirbti su manimi individualiai, užpildykite paraišką per nuorodą arba tiesiog parašykite až.