Internetinės parduotuvės pirkėjo baimės. Trečia dalis
e-shop marketingas

Internetinės parduotuvės pirkėjo baimės. Trečia dalis

Internetinės parduotuvės pirkėjo baimės. Trečia dalis Haik Grigorian, 10.01.20189 ☑ Prekė laiku neatvyks  arba apskritai nebus pristatyta?Dirbkite su patikimomis pristatymo tarnybomis, naudokite patikrintus pristatymo metodus.Panaudokite privalumų bei garantijų, kuriuos jums pateikia pristatymo tarnybos, aprašymus su tikslu padidinti savo, kaip patikimo pardavėjo reputaciją.☑ Ką daryti, jei…

0 Comments
Internetinės parduotuvės pirkėjo baimės. Antra dalis
Ką daryti, jei produktas netinka

Internetinės parduotuvės pirkėjo baimės. Antra dalis

Internetinės parduotuvės pirkėjo baimės. Antra dalis Haik Grigorian, 10.01.20189 ☑Ką daryti, jei produktas netinka? Pagrindinis sunkumas pasirenkant produktą internetinėje parduotuvėje - tai ribotos galimybės „gyvai“ laikyti prekės savo rankose prieš ją įsigyjant. Pateikite įtikinamą prekių aprašymą, kad pirkėjui dar svarstymo dėl įsigijimo metu nekiltų abejonių…

0 Comments
Internetinės parduotuvės pirkėjo baimės. Pirma dalis
Kodėl bijoma prekes įsigyti internetu

Internetinės parduotuvės pirkėjo baimės. Pirma dalis

Internetinės parduotuvės pirkėjo baimės. Pirma dalis Kodėl bijoma prekes įsigyti internetu? Haik Grigorian, 15.12.2018 Kodėl bijoma prekes įsigyti internetu?🧐 Panagrinėkime atvejus, kai klientai bijo apsipirkti internetinėje parduotuvėje. Apklausos nurodo, kad didžiausios pirkėjų baimės yra:Gauti brokuotą arba prastos kokybės produktąAtsisakymas priimti atgal netinkamą daiktąBanko kortelės duomenų…

0 Comments
Pokalbių Botai – kaip verslo automatizavimo priemonė
Messenger marketingas

Pokalbių Botai – kaip verslo automatizavimo priemonė

ChatBotai - kaip verslo automatizavimo priemonė ... Haik Grigorian, 12.11.2018 Chat botai - tai šiandien neginčytinas rinkodaros trendas ir veiksmingas įrankis, leidžiantis automatizuoti sąveiką su vartotoju 24/7.Botų parsisiųsti nereikia: jie "gyvena" serveriuose, o ne vartotojo įrenginio atmintyje. Tai reiškia, kad jų naudojimas vartotojui yra labai…

0 Comments
Kaip verslui surasti savo Tikslinę Auditoriją ?
Targeting

Kaip verslui surasti savo Tikslinę Auditoriją ?

Automatizuojant savo verslą ir pardavimus, kriant pardavimo #piltuvėlį (#tunelį, #sistemą), pirmas žingsnis VISADA yra kuo tikslesnis kliento portreto (#avataro) ar bent tikslinės auditorijos nustatymas. Tai, ką tu parduodi visiems – neparduodi niekam. Juk logiška, jei tu nepažįsti savo kliento, tu nežinai kaip su juo komunikuoti,…

0 Comments
Kam reikalingas pardavimo piltuvėlis?
marketingas

Kam reikalingas pardavimo piltuvėlis?

Kam reikalingas pardavimo piltuvėlis? ... Haik Grigorian, 15.09.2018 Pardavimų piltuvėlis yra bendros santykių valdymo tarp organizacijos (pardavėjo) ir kliento (pirkėjo) sistemos dalis.Schematiškai šis modelis atrodo kaip apversta piramidė, kurio pereinant laiptus, vartotojas iš potencialaus kliento tampa aktyviu prekių ir paslaugų pirkėju.Tokios sistemos naudojimas interneto prekyboje…

0 Comments

ŠIANDIEN AŠ NUSTOJU TEISINTIS!

ŠIANDIEN AŠ NUSTOJU TEISINTIS! ... Haik Grigorian, 01.08.2018 Taip jau gavosi gyvenime, kad aš nuolat mokausi vis kažko naujo. Tikriausiai toks gimiau ir nieko čia nepadarysi. Ir pastebiu, kad savo artimiesiems nustojau pasakoti apie savo #edukaciją, t. y. kuo užsiimu. Nes jie, deja, dažnai manęs…

0 Comments

Start-up’as / Kaip pradėti savo verslą ?

Aš neturiu šviežiausios statistikos, bet nemanau, kad kažkas labai pasikeitė. Kiekvienais metais, labiausiai netikėčiausiose pasaulio vietose, jų atsiranda tūkstančiais. Tik šimtas jų išgyvena iki pirmo gimtadienio. Dešimtys sugeba bent iš dalies pasiekti nustatyto tikslo, ir tik keletas (ir tai įvyksta ne kiekvienais metais) tampa išties…

0 Comments

Girkite save! TAI TAIP PAPRASTA

Girkite save! TAI TAIP PAPRASTA Haik Grigorian, 10.07.2018 Labai dažnai prašau savo darbuotojų identifikuoti gerąsias savo savybes bei garsiai išreikšti jas žodžiu. Tai darau pakankamai dažnai ir tikrai ne šiaip sau. Kaip manote, ar gyvenine yra įmanoma pasiekti gerų rezultatų be #meilės sau? ❤️ Kažkada…

0 Comments

Brandmakingas, II dalis

Brandmakingas II dalis Haik Grigorian, 05.06.2018 Tam, kad pabaigčiau "Brandmaking'o" temą ir įvesčiau visišką aiškumą, trumpam sugrįšiu prie marketingo sąvokos. Kaip visi suprantame, kiekvieno verslo pagrindų pagrindas yra pardavimai. Ne paslaptis, kad pardavimo procesas susideda iš 3 etapų:  Kliento pritraukimas;  Kliento aptarnavimas;  Kliento išlaikymas/susigrąžinimas. Kiekvienam…

0 Comments