Kam reikalingas pardavimo piltuvėlis?
…
Haik Grigorian, 15.09.2018
Pardavimų piltuvėlis yra bendros santykių valdymo tarp organizacijos (pardavėjo) ir kliento (pirkėjo) sistemos dalis.
Schematiškai šis modelis atrodo kaip apversta piramidė, kurio pereinant laiptus, vartotojas iš potencialaus kliento tampa aktyviu prekių ir paslaugų pirkėju.
Tokios sistemos naudojimas interneto prekyboje gali gerokai padidinti pardavimus.
Pardavimų piltuvėlį priimta dažnai įdiegti kartu su populiaria rinkodaros strategija AIDA:
- /Awareness / Dėmesio pritraukimas.
- /Interest / Interesų „šildymas“.
- /Desire / Noro atsiradimas.
- /Action / Aktyvūs veiksmai (pirkimas).
Kaip rodo skaičiai, iš 1000 potencialių klientų tik 100 pateks į jūsų parduotuvę, ir tik 10 iš jų atliks pirkimus.
Kompetentingai suplanuoto pardavimo piltuvėlio tikslas – padidinti „veiksmus atliekančių“ asmenų skaičių.
Interneto rinkodaroje tai gali būti registracija svetainėje, atsiliepimo rašymas, prekių pirkimas, paslaugų užsakymas- viskas priklauso nuo iškeltų tikslų ir uždavinių.
Norėdami padidinti aktyvius veiksmus, galite tiesiog padidinti pradinį potencialių klientų skaičių per reklamą.
Norėdami skatinti susidomėjimą ir sukelti norą, naudojamas prekių demonstravimas, konsultanto pagalba, taip pat gerai veikia nuolaidos ir akcijos (visuose AIDA etapuose).
Norėdami apskaičiuoti piltuvėlio efektyvumą, naudojama konversija- tikslinio rodiklio (klientų skaičiaus) bei potencialių klientų skaičiaus santykis.
Konversija taip pat gali būti skaičiuojama atskirai kiekvienam etapui. Tai padės nustatyti problemas skirtinguose pardavimo etapuose.
Aukštos konversijos ir puikių jums pardavimų!
Haikas