Automatizuojant savo verslą ir pardavimus, kriant pardavimo #piltuvėlį (#tunelį, #sistemą), pirmas žingsnis VISADA yra kuo tikslesnis kliento portreto (#avataro) ar bent tikslinės auditorijos nustatymas.

Tai, ką tu parduodi visiems – neparduodi niekam.

Juk logiška, jei tu nepažįsti savo kliento, tu nežinai kaip su juo komunikuoti, ką jam pasiūlyti, kaip jį sudominti ir apskritai, kaip konkuruoti rinkoje.

Šiandienos milžiniškais tempais (technologiškai ir konkurencingai) besivystančioje rinkoje tu turi net 2 opcijas: arba tu puikiai pažįsti savo klientą, arba investuoji didžiulius finansinius bei žmoniškus resursus į kliento pritraukimą.

Todėl šiandien (labai sutrumpintai) pristatau specialią metodiką, palengvinančią #TIKSLINĖS #AUDITORIJOS nustatymą.

Trumpa, 7min. video. Žiūrėkite ir naudokitės į sveikatą. Iškilus klausimams – visada mielai atsakysiu, rašykite komentarus, laiškus, pranešimus messengeryje.

Haik Grigorian, 10.10.2018

KAIP VERSLUI SURASTI SAVO #TikslineAuditorija?