Internetinės parduotuvės pirkėjo baimės. Pirma dalis
Kodėl bijoma prekes įsigyti internetu?

Haik Grigorian, 15.12.2018
Kodėl bijoma prekes įsigyti internetu?
🧐 Panagrinėkime atvejus, kai klientai bijo apsipirkti internetinėje parduotuvėje. Apklausos nurodo, kad didžiausios pirkėjų baimės yra:
- Gauti brokuotą arba prastos kokybės produktą
- Atsisakymas priimti atgal netinkamą daiktą
- Banko kortelės duomenų vagystė
- Baimė prarasti pinigus dėl visiško arba dalinio išankstinio apmokėjimo
😘 Norėdami, kad potencialus klientas iš pirmo žvilgsnio „įsimylėtų“ jūsų internetinę parduotuvę, reikėtų prisiminti keletą esminių taisyklių:
☑ Tai nėra reali parduotuvė, tai tik sukčiai
👇
- Įdėkite maksimum pastangų, kad pirmasis potencialaus kliento kontaktas su Jūsų įmone iškart sukeltų jam/jai bendravimo su apgalvotu ir kokybišku verslu jausmą. Laikykitės vieno pasirinkto puslapio stiliaus, nenaudokite žemos kokybės nuotraukų, venkite margų užrašų. ⠀
👇
- Pateikite savo įmonės faktinį arba juridinį adresą.
👇
- Naudokite tik realias savo vadybininkų ir klientų nuotraukas. Kaip rodo praktika, nuotraukų iš interneto platybės naudojimas mažina pasitikėjimą. Nuotraukose stenkitės atskleisti, kaip atrodo supakuotas bei paruoštas siuntimui produktas. ⠀
👇
- Pasidalinkite informacija apie save, plačiau surašykite veiklą, kurią vykdote, kodėl mylite savo darbą ir būtinai pristatykite savo komandą. Prekės ženklo (brand‘o ) kūrimo istorija didina pasitikėjimą.
👇
- Naudokite realių klientų atsiliepimus. Paprašykite patenkintų klientų, kad savo viešuose įrašuose pažymėtų jūsų puslapį #-tagais.
👇
- Jei sulauksite neigiamo atsiliepimo, atsiprašykite ir pasiūlykite problemos sprendimo būdus. Tai ne tik parodys jūsų rūpestį, bet ir užtikrins, kad jūsų parduotuvė realiai egzistuoja.
Šiandien tiek. Tęsinį paruošiu greit. Aukštos konversijos ir puikių jums pardavimų!
Haikas