Internetinės parduotuvės pirkėjo baimės.

Antra dalis

Haik Grigorian, 10.01.20189

☑Ką daryti, jei produktas netinka?

Pagrindinis sunkumas pasirenkant produktą internetinėje parduotuvėje – tai ribotos galimybės „gyvai“ laikyti prekės savo rankose prieš ją įsigyjant. Pateikite įtikinamą prekių aprašymą, kad pirkėjui dar svarstymo dėl įsigijimo metu nekiltų abejonių dėl prekės kokybės ir kitų, pvz. su logistika susijusių klausimų. Esminiai patarimai:

👇

  1. Įdėkite prekių nuotraukas iš skirtingų rakursų;
  2. Pateikite matmenų nustatymo lentelę ir išdėstykite apie spalvų asortimentą ir skirtingų variantų pasirinkimą.
  3. Patarkite ir rekomenduokite. Juk jūsų prekė tikrai gali būti puikiai suderinta ir su kitomis prekėmis iš Jūsų asortimento.

☑ O jeigu aš norėsiu gražinti prekę?

👇

Geriausias sprendimas šitai pirkėjo baimei nugalėti – sąžininga politika dėl prekės grąžinimo ir/ar pakeitimo. Patalpinkite savo „prekių grąžinimo sąlygas“ gerai matomoje savo parduotuvės vietoje.

🤔 Kita vertus, jei jūs dar nesate pasiruošęs (arba jūsų apyvarta dar neleidžia) patirti  nuostolių – įdėkite visas pastangas, kad klientui nekiltų jokio poreikio prekės grąžinti.

Šiandien tiek. Tęsinį paruošiu per porą dienų.  Aukštos konversijos ir puikių jums pardavimų!

 

Haikas

Pasidalink