Maksimalus nuo 3500€:

– Kliento aptarnavimo logikos programavimas;

– Chatboto vizualizuotą meniu – privalomi atributai ir 8 meniu punktai pagal Jūsų pasirinkimą (Apie mus, D.U.K., Kontaktai, Privatumo politika, Užduoti klausimą gyvai, Mūsų web puslapis, Mūsų soc. tinklai, Prenumeratos, mūsų specialistai, galerijos ir t.t.);

– Raktažodžių programavimas paieškai (iki 20 raktažodžių);

– Privatumo nustatymas (BTDR užprogramavimas);

– Administratoriaus pajungimas ir apmokymas;

– Pardavimo piltuvėlio logikos bei dialogu programavimas;

– 3 vidžetai („Gyvas chatas“ ant web puslapio, „Pop-Up“ – iššokantis reklaminis langas ant web puslapio, „Exiting Pop- Up“ – iššokantis reklaminis langas lankytojui bandant išeiti iš web puslapio );

– 1 klientu pritraukimo / įėjimo į Chatbotą programavimas (per Facebook reklama, per

  išorinį šaltinį, per e-mail marketingą, per gyvus eventus – skanuojant QR kodą, per Facebook  komentarus ir pan. );

– Klientų duomenų rinkimas ir sistemizavimas;

– Duomenų pateikimas Facebook retargetingui (pakartotinai reklamai);

– Klientų segmentavimas (pagal pageidavimus, poreikius ir pan.);

– Automatinis susitikimų, vizitu paskyrimas (kalendoriaus funkcija);

– Priminimai klientams;

– Atsiskaitymai per Messenger;

– Lojalumo programa Messengeryje;

– Daugkalbyste (2 kalbas);

– Duomenų sinchronizavimas su Google Sheets;

– Duomenų sinchronizavimas su įmonės CRM;

– Chatboto multiplikavimas (jei turite kelis Facebook verslo puslapius).

Ką gali botas ?

  • Vienu metu aptarnauti tūkstančius užklausų;
  • Automatiškai pasisveikinti ir trumpai pristatyti įmonę;
  • Pateikti klientui įmones kontaktus.
  • Pasiūlyti klientui apžvelgti Dažnai užduodamus klausimu;
  • Priimti užklausas nuo klientu bei pateikti reikiamą atsakymą automatiškai (pagal pateiktus raktažodžius);
  • Esant poreikiui, perduoti pokalbio valdymą gyvam administratoriui;
  • Reklamos ir kitu tiksliniu veiksmu pagalba pritraukti klientus bei skatinti pardavimus;
  • Didinti klientų įsitraukimą per Testus, Apklausas, Iššūkius, Žaidimus ir pan.
  • Siusti klientui „lead-magnetus“ (prekes gaudykles), tokius kaip PDF failai, Video failai, instrukcijas ir pan.;
  • Nustatyti kliento interesus, skaidyti klientus į segmentus pagal interesus ir siusti jų interesus atitinkančius periodinius leidinius (apšildyti auditoriją);
  • Personalizuotis (realių laikų prisitaikyti prie kliento pokalbio stiliaus ir situacijos);
  • Susigražinti „atšalusius“ klientus email, sms ar messenger žinučių pagalba;
  • Pateikti duomenys reklamos valdytojui, pakartotinai reklamai ar panašioms auditorijoms sukurti;
  • Suteikti klientui „Appointment“ funkcijas (automatinis susitikimų, vizitų, seminaru užsakymai);
  • Sinchronizuoti susitikimus su Facebook ir/ar Google kalendoriais;
  • Priimti atsiskaitymus už prekes/paslaugas tiesiai per Messenger;
  • Skatinti klientų lojalumą Messenger lojalumo programų pagalba;
  • Nustatyti kokia kalba bendrauja klientas ir prisitaikyti;
  • Perduoti klientu duomenys į Google Sheets realių laikų;
  • Sinchronizuoti duomenys su įmones CRM sistema;
  • Pamatuoti kliento „karštumą“ įvertinant sąveikavimą su botų (pasiruošimą pirkti siūlomą preke);
  • Sinchronizuoti veiksmus su ActiveCampaign arba MailChimp email marketingo programomis.

Vėlesnio aptarnavimo kaštai: 1500€/mėn. 

Įtraukta:

                        – Chatboto aptarnavimas (klientu užklausų rinkimas, reakcijos ir atsakymų analize, korekcijos, atnaujinimai, papildomi dialogai, pagalba administratoriui);

                        – Analizes pagrindų – automatizavimo maksimizavimas.

– Pardavimo piltuvėlio aptarnavimas (klientu duomenų rinkimas, reakcijos ir duomenų analize, korekcijos, atnaujinimai, papildomi dialogai);

– Lojalumo programos duomenų analize ir tobulinimas;

– Fb ir IG siekėjų įtraukimas i pardavimo piltuvėlį.

                        – 1 papildomo klientu pritraukimo / įėjimo į Chatbotą programavimas su visais dialogais ir tolimesniais žingsniais pačiame bote.

                   – 2 reklamines kompanijos/mėn.

                   – 8 parduodančios istorijos/mėn.

 Minimalus sutarties terminas – 12mėn.

Galimos papildomos opcijos:

– papildomų vidžetų programavimas su visais dialogais – 100€/vnt. (skanuojamas QR kodas įėjimui į  chatbotą ir panašiai);

                        – papildomo klientu pritraukimo / įėjimo į Chatbotą programavimas su visais dialogais ir tolimesniais žingsniais pačiame bote – 300€/vnt.

                        – papildomos Lojalumo programos programavimas messengeryje  – 500€/vnt.

                        – pranešimų dubliavimas per email – 0.005€/laiškas. 

                        – pranešimai per Sms (Europoje kol-kas neveikia bet greit bus) – 0.05€/žinute. 

– Jei be viso to pageidausite mano papildomos konsultacijos (dirbti su copywriteriais, dizaineriais, freelanceriais, jūsų specialistais ar kitokiais klausimais) – 50€/val.

POPULIARIAUSI CHATBOT'Ų PAKETAI

Pritaikytas Klientų aptarnavimui

nuo

500€

  • Klientų aptarnavimo autmatizavimas
  • DUK
  • Mini meniu
  • Kontaktai
  • Tiesioginiai pokalbiai

Pardavimų piltuvėlis messenger'yje

nuo

1200€

  • Klientų aptarnavimo autmatizavimas
  • DUK
  • Meniu
  • Kontaktai
  • Tiesioginiai pokalbiai
  • Pardavimų piltuvėlis
  • Klientų segmentavimas
  • LiveChat ant web
  • Turinio marketingas

Pritaikyta stambiajam verslui

nuo

3500€

  • Klientų aptarnavimo autmatizavimas
  • DUK
  • Vizualinis Meniu
  • Kontaktai
  • Tiesioginiai pokalbiai
  • Pardavimų piltuvėlis
  • Klientų segmentavimas
  • LiveChat ant web
  • Turinio marketingas
  • Pop-up žinutės
  • FB+Instagram reklaminės kampanijos
  • Sinchronizavimas su Google Sheets
  • Lojalumo sistema messengeryje