Brandmakingas

II dalis

Haik Grigorian, 05.06.2018

Tam, kad pabaigčiau “Brandmaking’o” temą ir įvesčiau visišką aiškumą, trumpam sugrįšiu prie marketingo sąvokos.

Kaip visi suprantame, kiekvieno verslo pagrindų pagrindas yra pardavimai. Ne paslaptis, kad pardavimo procesas susideda iš 3 etapų:

  •  Kliento pritraukimas;
  •  Kliento aptarnavimas;
  •  Kliento išlaikymas/susigrąžinimas.

Kiekvienam etapui organizuoti yra sugalvota daugybė instrumentų ir metodikų. Bet čia mes ne apie tai.

Tam, kad jūsų verslas neabejotinai būtų sėkmingas, visi 3 etapai turėtų būti organizuojami beveik tobulai, naudojant visus įmanomus tinkamus instrumentus. Štai čia prisiminkime jūsų įmonės/prekės pavadinimą ir ženklą.

Idealiu atveju, jis turi dalyvauti ne tik pirmame etape, bet taip pat, bent užkabinti kliento aptarnavimą, išlaikymą ir susigrąžinimą.

Taigi, patarimas: jei samdysite šiam darbui atlikti dizainerį ar kitą specialistą, paklauskite, kuriame etape ir kokiu būdu sukurtas ženklas/vardas pasitarnaus Jūsų verslui? Jis bus naudingas ar tik gražus? Ar kūrėjas apskritai suvokia kokią įtaka jo kūrinys turės pardavimams/įmonės ateičiai?

Jei tik gausite aiškų ir prasmingą atsakymą – drąsiai užsakykite, jis atidirbs kiekvieną investuotą centą.

Pasidalink